RETOURNEREN
Retourzendingen
De Koper heeft het recht om binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen de overeenkomst te herroepen, zonder opgave van reden.
De Koper retourneert het gekochte goed binnen 14 dagen na de kennisgeving van de herroeping zonder enige restitutie. De Koper moet de Verkoper schriftelijk op de hoogte brengen van de voorgenomen terugzending via info@jourtan.nl
Het teruggezonden product moet intact zijn, verpakt in de originele verpakking en voorzien van alle originele accessoires, ongewijzigd in hoeveelheid en zonder enig spoor van gebruik. Verplichte bijlage voor de terugkeer zijn de gegevens van de Koper (naam, adres, e-mail, contactnummer, ordernummer en rekeningnummer voor het uitgeven van een restitutie).
De Verkoper zal u het aankoopbedrag terugbetalen binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde goederen. De verzendkosten voor geretourneerde goederen zijn voor rekening van de Koper. De Verkoper accepteert geen pakketten met rembours (Collect-on-Delivery).
Klachten over tijdens het transport beschadigde goederen worden in behandeling genomen binnen 7 dagen na ontvangst van de zending. Latere klachten worden door de Verkoper niet in aanmerking genomen. Indien er zichtbare tekenen van schade zijn op het product op het ogenblik van de aanvaarding, kan de Koper de zending weigeren, en is de koerier verplicht een klachtendossier op te stellen over de beschadigde zending.
Garantie
De Verkoper biedt 24 maanden garantie op alle producten.
De Koper kan het product terugsturen indien het niet de eigenschappen heeft die de Verkoper uitdrukkelijk beloofd heeft, indien de Verkoper het verkeerde product, in de verkeerde hoeveelheid of kleur heeft verzonden, of indien het product op enigerlei wijze afwijkt van de bestelling van de Koper. De Koper kan de goederen terugsturen binnen 14 dagen vanaf de dag van aanvaarding en kan onmiddellijke vervanging voor een onberispelijk product of terugbetaling eisen.
De garantie is niet van toepassing in geval van:
- slijtage door gebruik
- gebreken veroorzaakt door onjuist, onoordeelkundig en nalatig gebruik
In geval van een garantieclaim dient u ons het product te sturen naar het adres van de Verkoper. Het pakket moet de gegevens van de Koper bevatten: naam en voornaam, e-mailadres, leveringsadres en of de Koper het product wenst te vervangen of terug te sturen.
In het geval dat de Verkoper het gekochte product niet meer verkoopt, zal het aankoopbedrag aan de Koper worden terugbetaald of zal het product (in overleg) worden vervangen door een product met vergelijkbare kenmerken.
De verkoper is verplicht de klachten binnen 7 werkdagen op te lossen.